צביעת דקים לחידוש הנראות

תוכן עניינים

יחד עם השילוב של חומרים ייעודיים להברקה ושימור, צביעת דק היא טכניקה המשמשת לחידוש הנראות של עץ וחומרים אחרים. זהו תהליך הכולל צביעת החומר בשכבה דקה של צבע ולאחר מכן שיוף, אך בחלק מהמקרים אין צורך להשתמש בצבע אלא בחומרי שימור בלבד. הנה כל המידע, המשיכו לקרוא. 

צביעת דקים לחידוש הנראות היא טכניקה ששימשה במשך שנים, אך רק בשנים האחרונות החלו מדענים לשים לב ליתרונותיה. הם גילו כי טכניקה זו יכולה להאריך את תוחלת החיים של העץ על ידי הפחתת החשיפה לקרינת UV, כמו גם עובש וטחב. אם כך, צביעת דק מעץ היא לא רק החלטה עיצובית, אלא החלטה חשובה ופרקטית לכל דבר. באופן כללי, התהליך יכול לשמש גם על חומרים אחרים כמו מתכת, בטון, לבנים, פלסטיק וכו'.

כמה עולה צביעת דק עץ?

בין אם מדברים על צביעת דק עץ או חידוש דקים מעץ, המחיר של עבודות אלו לרוב יהיה מתומחר לפי מטרים רבועים. עם זאת, ישנם פרויקטים מורכבים יותר מאחרים ועשויים להיות יקרים יותר. אם למשל מדברים על חידוש דק עץ פשוט, ייתכן שהעבודה תצריך ליטוש ושימון בלבד. 

בפרויקטים מהסוג הזה, מחיר חידוש דק עץ יעמוד על כ-35-40 ש"ח למ"ר. במקרים אחרים, חידוש דק עץ עשוי להגיע לעלות של כ-80 ₪ – 95 ₪ למ"ר. חשוב לקבל הצעת מחיר מראש כמו גם לערוך השוואת מחירים לחידוש דק עץ. 

מהי צביעת דק עץ ובמה תתרום לנו? 

במילים פשוטות, צביעת דק היא תהליך בו מצופה פני העץ בשכבה דקה של צבע וחומרים שנועדו ליצור שימור טוב יותר של העץ והגנה מפני השמש. זה נותן לעץ מראה חדש ונראות מעולה, אבל גם מאפשר לכם "לשחק" עם גוון העץ. אם תהיו מעוניינים בכך, תוכלו להחליט שאתם צובעים את העץ בשכבת צבע יותר כהה, מה שיעניק עיצוב כפרי יותר. 

באותה טכניקה שבה משתמשים בצביעת דק עץ, ניתן להשתמש בדרכים שונות למטרות כמו חידוש רהיטים ישנים, חידוש רהיטי עץ ישנים, יצירת פטינה על משטחים ועוד. בין אם תצטרכו צביעת דק עץ או חידוש רהיטי עץ, יהיה חשוב לאתר את אנשי המקצוע הנכונים. למשל, נגרים, הנדימנים, שיפוצניקים ועוד. 

טיפים לאיתור אנשי מקצוע עבור חידוש דק עץ 

חשוב למצוא בעל מקצוע המוסמך לעבוד על צביעת דק וחידוש דק של עץ. כדאי להימנע מכל חברה שאין לה רישיון או הסמכה, אבל אין בכך הכרח. לא פעם, דווקא הנדימנים עשויים ליותר יותר מוכשרים מחלק מאנשי המקצוע המוסמכים. אם כך, הקפידו לערוך מחקר שוק מסוים כדי לאתר את אנשי המקצוע הנכונים. 

קודם כל, בדקו באתר האינטרנט של אנשי המקצוע למידע נוסף על הכישורים והרישוי שלהם. לאחר מכן, בדקו חוות דעת באינטרנט, בפלטפורמות החברתיות וכן בקשו להתרשם מרשימת הלקוחות הממליצים של אלו. לאחר שאיתרתם אנשי מקצוע רלוונטיים, בדקו לגבי הניסיון ומערך הכישורים שלהם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת