צביעת חדר אמבטיה לאחר שיפוץ

תוכן עניינים

צביעת חדר האמבטיה שלכם, במיוחד לאחר שיפוץ, יכולה לרענן את נראות ביתכם. אבל, לא מדובר במשימה פשוטה. יש להכין את חדר האמבטיה בקפדנות, תוך בחירת הצבע הנכון לכם. אז מאיפה מתחילים? מדריך מקיף זה ידריך אתכם בכל שלב בדרך. 

הכנת חדר האמבטיה לצביעה

לפני שאתם מתחילים בתהליך הצביעה, חשוב להכין את חדר האמבטיה שלכם כראוי. התחילו בפינוי פריטים כגון מגבות, חלוקי רחצה ומוצרי טיפוח אישי כדי ליצור סביבת עבודה נקייה.

כדי למנוע נזקים מיותרים, כסו את רצפת חדר האמבטיה ואת גופי התאורה שלכם ביריעות פלסטיק, והגנו עליהם מפני נתזי צבע. כדאי גם לשקול להסיר כל חומרה כמו מתלי מגבות או מחזיקי נייר טואלט שעלולים להפריע לתהליך הצביעה.

השלב מכריע הוא ניקוי קירות חדר האמבטיה שלכם עם תערובת של מים חמים וחומר ניקוי עדין, כדי להבטיח הסרת לכלוך של שומנים ועובשים. לקבלת משטח צביעה חלק, מלאו את כל הסדקים או החורים בשפריץ וחולצו אותם עד לקבלת מרקם חלק.

כדי להבטיח קווים נקיים וישרים במהלך הצביעה, אל תשכחו למרוח סרט צביעה לצד קצוות החלונות, האריחים וגופי התאורה. תהליך הכנה זה יהפוך את עבודת הצביעה שלכם להרבה יותר קלה.

בחירת צבע מתאים

לפני תחילת הצביעה, חשוב לבחור צבע שישקף את הסגנון שלכם וישלים את התכונות הקיימות בחדר האמבטיה שלכם. קחו בחשבון את הגודל והתאורה של חדר האמבטיה שלכם. גוונים בהירים יותר יכולים לגרום לחדר אמבטיה קומפקטי להיראות גדול יותר, בעוד גוונים כהים יותר מוסיפים מגע נעים ואלגנטי.

קחו בחשבון את צבעי האריחים וגופי התאורה שלכם בעת בחירת גוון צבע. אתה יכול גם לעיין במגזינים לעיצוב הבית או באתרים מקוונים עבור שילובי צבעים אופנתיים.

רכשו דוגמאות צבע ובדקו אותן על קיר חדר האמבטיה שלכם כדי לאשר את בחירתכם בתאורה שונה. לאחר הסיום, חשבו את כמות הצבע הנדרשת בהתבסס על גודל חדר האמבטיה שלכם.

ניקוי וגירוד צבע ישן ועובש

השלב הראשוני בשלב זה הוא גירוד כל צבע ישן, סדוק או סדוק עם כלי מתאים כגון מגרד או נייר זכוכית. לאחר מכן, יש להפנות את תשומת הלב לכל סימן של עובש או טחב על הקירות.

מסיר טחב איכותי יכול לשמש ביעילות בהתמודדות עם כתמים אלה. השתמשו בתמיסה זו יחד עם מברשת או ספוג, כדי לקרצף ולגרד כל לכלוך ועובש שעלול להזיק.

 

שטפו את כל השאריות במים נקיים, וודאו שמשטחים אלה נותרים נקיים וחורקים. לאחר מכן, הניחו לקירות אלה להתייבש לחלוטין לפני שנתחיל לצבוע אותם, בהם נתמקד בחלקים הבאים.

אם יש כמה כתמים עקשניים של עובש או כתמים שלא יזוזו למרות מיטב מאמציכם, זכרו ששימוש בפריימר על חלקי קיר אלה לפני הצביעה יכול לסייע בקבלת מראה אחיד יותר.

צביעת חדר האמבטיה בקלות

סוף סוף הגענו לחלק המרכזי של המשימה שלנו: צביעת הקירות. לאחר שהקדשנו זמן בהכנה קפדנית של חדר האמבטיה, הגיע הזמן לשנות את החלל באמצעות הצבע שנבחר.

ראשית, יצירת המשטח האופטימלי שהצבע שלכם ייצמד אליו היא חיונית. לכן, תמיד להחיל מעיל של פריימר על הקירות. זה לא רק מחליק את פני השטח אלא גם משפר את ההיצמדות של הצבע וגורם לו להחזיק מעמד זמן רב יותר.

לפני שתתחילו את הצביעה עצמה, קחו את הזמן לערבב את הצבע ביסודיות לפני שתמזגו אותו למגש צבע. זה יבטיח עקביות טובה והפצה שווה של צבע.

**טיפים למקצועניים:

  • הצביעה צריכה להיעשות תמיד מלמעלה.
  • צבעו תמיד במשיכות חלקות ואחידות, השתדלו לצבוע בחפיפה של הקווים כדי להימנע מקווים גלויים.
  • לאחר שהשכבה הראשונה סיימה ונתת לה זמן להתייבש כראוי, מרחו שכבה שנייה במידת הצורך. 
  • אל תשכחו לנקות מיד כל שפיכת צבע או התזה עם מטלית לחה.
  • המתינו לפחות 24 שעות לפני כל שימוש בחדר האמבטיה.

החלפת נקודת מים בחדר האמבטיה

כחלק מתהליך השיפוץ קיימת אופציה להחלפת נקודת המים בחדר האמבטיה, 

  1. תהליך זה מתחיל בכיבוי אספקת המים וניקוז שאריות המים בצנרת.
  2. מיד לאחר מכן, באמצעות כלים מיוחדים, יש לנתק את נקודת המים הישנה. 
  3. הגדירו היכן יש להתקין את נקודת המים החדשה שלכם, מה שיבטיח חיבור מאובטח וללא דליפות.

לאחר השלמת שלבים אלה, הפעילו מחדש את אספקת המים וסירקו אחר דליפות במערכת. אם משימות אלו נראות לכם מאתגרות, או אם אתם נתקלים בבעיות במהלך התהליך, מומלץ לפנות לאינסטלטור מקצועי שיבטיח התקנה חלקה ויעילה. זכרו, החלפה זהירה של נקודות מים יכולה למנוע בעיות בעתיד.

סיכום

לסיכום, התחלנו את התהליך בהכנת חדר האמבטיה, שכלל הסרת כל הפריטים המיותרים, חיפוי גופי תאורה וניקוי יסודי של הקירות. על ידי הקפדה על שלבים אלה, אתם יכולים לצבוע את חדר האמבטיה שלכם בקלות!

המאמר בשיתוף אתר https://igl-plumber.co.il/ 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת