צביעת לובי לבניין

תוכן עניינים

על פי הנתונים, מבדיקה, שפכטל וצביעה של המבנה מומלצת לפחות פעם ב־5 שנים. למבנים ישנים, תיקונים וצביעה מחודשת מומלצת בפחות זמן. העבודה מתבצעת על ידי צבעי חיצוני. אם זאת, במקרים מסוימים, כשיש חברה המשמשת כוועד הבית, הצביעה מוטלת עליה. זקוקים לצביעת הלובי של הבניין? חברת צבעי חיים תספק לכם את העבודה הטובה ביותר, מתחייבים לתוצאות.

מה צריך לדעת על צביעת הלובי של הבניין?

שירותים אלו מסופקים על ידי צבעי חיצוני ויכולים להתבצע על ידי פועליו. במסגרת השירות, על הצבעי, להשתמש בחומרי שפכטל או חיפויים במטרה לסגור חורים או להעלים מכות יבשות. לאחר שהמשימה הזאת מבוצעת, הצבעי ישתמש בחומר יסוד ולאחר מכן בחומר הצביעה הנבחר. השירות הינו כרוך בתשלום אשר נע בין 800-2,000₪ בהערכה גסה בלבד. בהתאם למורכבות העבודה, המחירים עשויים להשתנות. השירות מתומחר לפי כמות הצבע הנדרשת, סוג הצבע, והתיקונים.
שימו לב: לפני התחלת העבודה, כדאי ומומלץ לפנות את השטח ולאפשר לצבעי חופשיות. מלבד זאת, כדאי ומומלץ לכסות בניילון גדול את המראה, אביזרי הנוי, והדברים שלא ניתן לפנות. כדאי ומומלץ גם להיערך בהתאם וליידע את שאר הדיירים על השיפוץ המתוכנן. מלבד זאת, כדאי ומומלץ לבחור בצבע ייעודי אשר יתאים לקומת הלובי של הבניין, העדיפות היא לצבע הנוכחי – לבן למשל.
*השירות מסופק על ידי צבעי, סייד, ואפילו על ידי איש שיפוצים או חברת ניהול ואחזקה.

האם חברת ניהול ואחזקה יכולה לטפל בזה?

ברוב המקרים, כן, בהתאם לחוזה ההתקשרות עם חברת הניהול והאחזקה. ייתכן, שטיפול בנושא זה ידרוש תשלום נוסף לחברת האחזקה. ברוב המקרים, חברת ניהול ואחזקה מספקת שירותי ניקיון ואחזקה ברמה השוטפת, ניהול בתים משותפים, שירותי גבייה והנהלת חשבונות, וניהול ועד הבית.
במידה וחברת הניהול משמשת כוועד הבית, האחריות היא לטיפולה הבלעדי. החברה רשאית לגבות עלות נוספת, או לטפל בסוגייה במסגרת השירות. החברה יכולה לעשות זאת על ידי הזמנת צבעי חיצוני או על ידי ביצוע העבודה בעצמה. כך או כך, אתם מכוסים, חברת הניהול תדאג לזה בעצמה. לפרטים נוספים על חברת ניהול ואחזקה, שירותיה, או התעריפים, בקרו באתר UP-TOWN.
*חברת ניהול ואחזקה אחראית לטפל בנושא בהתאם לחוזה אשר נסגר מולה מראש.

לצבוע את הלובי רק עם חברת צבעי חיים

צבעי חיים הינה חברה המתמחה בשירותי שפכטל ותיקונים, צביעה, וחיפויים לדירות ובתים פרטיים. החברה פועלת ברחבי הארץ, שירות אמין ומקצועי בפריסה ארצית. אנחנו מספקים גם את השירות לעסקים, משרדים, וכל מקום עבודה אחר שדורש את השירות הנ"ל. לפרטים נוספים על השירות, קבלת הצעת מחיר בחינם, או ייעוץ ראשוני ומקצועי, התקשרו עכשיו – 050-800-5873.
אז למה לבחור דווקא בנו? הנה שלושה סיבות מוצדקות: הראשונה, שירות אישי. אצלנו, אנחנו מבטיחים לבצע את העבודה יחד עם שירות אישי, סובלני, ואדיב לכל לקוח. השנייה, עבודה יסודית עם ניסיון של שנים. חברת צבעי חיים בעלת ניסיון של שנים ותבצע את העבודה במקצוענות ויסודיות רבה. מתחייבים לתוצאות מושלמות וחסרות תקדים. השלישית, אחריות על העבודה. אצלנו, תקבלו אחריות של מספר חודשים על כל סוגי העבודות – שפכטל ותיקונים, צביעה, ועוד הרבה.
אז למה אתם מחכים? התקשרו עכשיו לחברת צבעי חיים, מתחייבים למחירים אטרקטיביים.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת