צבעתם את הדירה והרהיטים התלכלכו? 4 טיפים לניקיון אחרי צביעה

תוכן עניינים

הדרך הכי פשוטה לשדרג את הדירה היא צביעה של קירות הבית. אם תחליפו את הצבע או אפילו תחדשו את הצבע הקיים, הדירה תקבל נראות קצת אחרת. יש כאלה שדואגים לצבוע את הדירה פעם אחת בשנה כדי להעניק לה מראה חדש ומרשים. עם זאת הבעיה העיקרית עם צביעת הדירה באה לידיי ביטוי בכך שהיא עלולה להתלכלך. אם לא תהיו מספיק זהירים, הרצפה וגם הרהיטים עלולים להישאר עם כתמי צבע. מה עושים כאשר הרהיטים התלכלכו לאחר הצביעה? יש לנו כמה טיפים שיאפשרו לכם להוריד את כתמי הצבע במהירות.

הבחנתם בכתם? תנקו אותו מיד

זה שאתם עסוקים בצביעת הדירה זה לא אומר שתוכלו להשאיר את הדברים כפי שהם. אם אתם מבחינים בכתם צבע על אחד מרהיטי הבית יהיה עליכם לנקות אותו על המקום. ככל שהכתם יישאר על הרהיט יותר זמן, כך יהיה לכם יותר קשה להוריד אותו לאחר מכן. הרי אם הצבע יתייבש על הרהיט, המשימה תהפוך להיות מאוד מסובכת. כזאת שלא בטוח שתוכלו לסיים אותה בצורה מוצלחת או לשביעות רצונכם. כך שגם אם אתם עסוקים עד מעל הראש תדאגו לנקות את הרהיטים שהתלכלכו במהירות.

משתמשים בחומרי ניקוי מתאימים

בארון חומרי הניקוי שלכם תוכלו למצוא כמות לא נגמרת של חומרי ניקוי שונים. עם זאת כאשר ניגשים להוריד כתמי צבע מרהיט חובה להשתמש בחומר ניקוי ייעודי למצב הזה. תחפשו חומר ניקוי שמתאים להורדת כתמי צבע מהרהיט הספציפי שאותו אתם מנקים. אם אין ברשותכם חומר ניקוי ייעודי, תדאגו לחפש אחד כזה בחנות הסמוכה אליכם. אל תשתמשו בכל חומר ניקוי שיש לכם בארון כי הוא לא יספק את הסחורה.

התחילו לנקות במקום נסתר מהעין

לא בטוח שהניקוי שאתם עושים יהיה כזה שיספק את הסחורה מבחינתכם. עם זאת לא תוכלו להישאר אדישים לכך שיש כתמי צבע על הרהיטים השונים בדירה שלכם. כדי להבין עד כמה הניקוי הוא אפקטיבי יהיה עליכם להתחיל אותו במקום נסתר מהעין. כך שאם המצב יחמיר, לא יהיה מדובר על מקום שכולם רואים אותו. מצד שני אם תראו שהכתם יורד, תוכלו מיד לעבור לנקות את שאר הרהיט גם באזורים שהם גלויים לעין.

לא הצלחתם לבד? הזמינו חברת ניקיון

אם לא הצלחתם להסיר את הכתם בעצמכם זה לא אומר שיהיה עליכם להשלים עם המצב. הבחירה הנכונה תהיה לחפש חברת ניקיון מקצועית שתבצע את העבודה במקומכם. היתרון של חברת ניקיון מקצועית בא לידיי ביטוי בכך שהיא משתמש בחומרי ניקוי ייעודיים ובמיומנות של שנים. כך לא תמצאו את עצמכם מתמודדים לבד עם המצב, ויש לכם על מי לסמוך בנידון. לחברת ניקוי שטיחים לחצו כאן, ותוכלו להסיר את הכתמים מכל הרהיטים בבית.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת