צבע על הספה – מה עושים?

תוכן עניינים

מה עושים במקרה שיש כתם של צבע על הספה? כמה עולה הסרת כתמי צבע מהספה? והאם חובה לקבל שירות מאת חברת ניקוי ספות מקצועית? הנה כל מה שצריך לדעת כשמגלים כתמים של צבע על הספה, המשיכו לקרוא. 

אם אתם מבחינים בכתם של צבע על הספה שלכם, אל תיבהלו. ניתן להסיר כתם זה בשיטות הבאות שריכזנו עבורכם. אבל יחד עם זאת, במקרים מסוימים כתמים עיקשים יצריכו סיוע מאת חברת ניקוי ספות מקצועית. באילו מקרים אפשר להסיר כתם לבד מהספה ובאילו מקרים צריך חברת ניקוי ספות מקצועית? הנה המידע לפניכם. 

דרכים להסרת כתמי צבע מהספה 

אם יש לכם כמות קטנה של צבע על הספה שלכם, אתם יכולים לנסות להשתמש במטלית רטובה כדי לשפשף את הכתם בניסיון להסירו. אם הכתם הוא יותר מאשר רק כמה טיפות, או אם קשה להסירו עם המטלית הרטובה, אז כדאי לשקול להשתמש בשיטה אחרת כמו שימוש בחומר ניקוי מבוסס אנזים או חומר ניקוי נוזלי. 

אם אתם תוהים מה לעשות אם יש כתם צבע על הספה, אפשר להשתמש בתערובת של חומץ ומים כדי להסיר את הצבע. כמו כן, חלק מהאנשים בוחרים להשתמש בתערובת של סודה לשתייה המשולבת עם מים, מה שיוצר מרקם של משחה הניתנת למריחה על הספה. חשוב לציין, בים אם תשתמשו בשיטה ביתית כזאת או אחרת עבור הסרת כתמי צבע מהספה, קודם כל נסו את חומר הניקוי בפינה נסתרת כמו בגב הספה. אם הכול בסדר, המשיכו הלאה ליתר חלקי הספה. 

למה לקבל סיוע מקצועי כדי להסיר כתמי צבע מספה? 

אם בדקתם איך לנקות לבד צבע מהספה וכלום לא עזר, אפשר לפנות לחברת ניקוי ספות מומלצת להסרת כתמי צבע מספות. למה כדאי להסתייע בחברת ניקוי ספות כדי להסיר כתמי צבע מהספה? ובכן, הסיבה לכך היא שלחברות הניקוי יש טכניקות מיוחדות המסירות את כל סוגי הכתמים מרהיטים וספות. 

התהליך מתחיל בשימוש בחומרי ניקוי ייעודיים וסבון, ולאחר מכן שאיבה יסודית של המשטח. השלב הבא הוא שימוש בתמיסת ניקוי מיוחדת המסירה את כל סוגי הכתמים מרהיטים. בתמיסה יש סוגים שונים של כימיקלים שמנטרלים את הכתם ומקלים על הסרתו. אתם אמנם יכולים להשתמש בשיטה המיושנת של קרצוף הספה עם מברשת וסבון כדי להסיר את הכתמים, אבל יש דרכים יעילות יותר להיפטר מהם. ואילו ברשותן של חברות הניקוי השונות. 

טיפים למציאת חברת ניקוי ספות מקצועית 

אם אתם מחפשים טיפים למציאת חברת ניקוי ספות מומלצת להסרת כתמי צבע מהספה, כדאי להתחיל עם הנושא של המוניטין של חברת הניקוי. לאחר מכן בדקו באילו שיטות חברת הניקוי תשתמש עבור הסרת כתמי צבע מהספה. למשל, ישנן חברות שיסירו את הכתמים באמצעות ניקוי בקיטור או ניקוי יבש, תלוי במידת חומרת הכתמים. והכי חשוב, הקפידו לערוך השוואת מחירים בין חברות להסרת כתמי צבע מספות. 

למידע נוסף וטיפים, בקרו בספות פלוס – https://www.saplus.co.il 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת