קיבלתם דירה בירושה? כך תסדרו ותצבעו אותה כמו שצריך

תוכן עניינים

קבלת דירה בירושה לא פעם מלווה ברגשות מעורבים – מצד אחד הבשורה על קבלת נכס תמיד משמחת, מצד שני, הדירה עשויה להגיע מאדם יקר ולהכיל בתוכה המון זיכרונות יקרים. כאשר אתם מרגישים מוכנים לצאת לדרך ולהתחיל לסדר ולארגן את הדירה מחדש, מומלץ להיעזר באנשי המקצוע הנכונים, ולעבוד לפי השלבים הבאים.

פינוי וארגון החלל

הצעד הראשון בדרך לסידור וארגון הדירה הוא פינוי וארגן של החלל. ברוב המקרים דירות שעברו בירושה כוללות את כל הרכוש, הרהיטים והחפצים של בעלי הבית הקודמים, ולכן לא פעם פינוי הדירה עשוי להיות מאתגר רגשית. אם אתם מרגישים שלכל פריט בבית יש ערך סנטימנטלי, הזמינו אליכם מומחים לפינוי ירושה מדירת נפטר. חברה מקצועית ובעלת ניסיון תעזור לכם לפנות לחלוטין את החלל ברגישות ובזהירות, וליצור עבורכם "דף חלק".

צביעת הדירה 

לאחר שפיניתם את הדירה מכל החפצים שבה, והחלטתם מה למסור ומה לשמור, הגיע הזמן להכניס מעט צבע חדש. הזמינו קבלן צבע מקצועי שיעזור לכם לבצע תיקונים קלים ולהכין את הקירות לצביעה. בחרו את ערכת הצבעים הנכונה, שתשפיע על מצב הרוח ועל האווירה בחלל. אתם יכולים לבחור בצבעים אשר משקפים את הסגנון שלכם, וגם מתאימים לסגנון האדריכלי של הדירה עצמה. לפני שאתם מחליטים, אפשר להתנסות עם דוגמאות צבע על הקיר ולראות אילו צבעים נראים טוב ויוצרים את האווירה הרצויה.

בצעו הדברה

כאשר החלל ריק וצבוע כדאי לנצל זאת, לבצע הדברה מקצועית ולהרחיק מהבית כל מיני מזיקים פוטנציאליים, במיוחד אם הדירה עמדה ללא שימוש לאורך זמן. הזמינו חברת הדברה מקצועית אשר תעשה הדברה כללית ותעזור לכם להרחיק מהחלל דיירים לא רצויים שאולי פלשו אליו, או לחלופין, תמנע את כניסתם.

בחירת רהיטים

בחרו רהיטים שמתאימים לערכת הצבעים של הדירה וגם לסגנון המועדף עליכם. הרהיטים גם צריכים להתאים לקנה המידה ולפרופורציות של החדרים. בחרו בפריטים פונקציונליים שיתנו מענה לאורח החיים המודרני, ולצרכים של מי שעתיד לגור בחלל. מלבד פונקציונליות ועיצוב, חישבו גם על נוחות מקסימלית, שלבו פתרונות אחסון ואלמנטים דקורטיביים שיעזרו לכם ליצור חלל הרמוני ומזמין וסדרו את החלל בצורה שתמקסם אותו ותבטיח שכל פינה תשרת את מטרתה. 

תאורה ופתרונות הצללה

בחרו בפתרונות הצללה שישפרו את האור הטבעי ויספקו פרטיות ונוחות. התקינו תריסים ותלו וילונות שישלימו את העיצוב ואת ערכת הצבעים. בחרו בבדים וטקסטורות אשר יוסיפו טאץ' עיצובי חמים ונעים. ושלבו פתרונות תאורה שישפרו את הפונקציונליות של החדר, תוך שיוצרים אווירה חמה ומזמינה.

בעזרת טיפים אלו תוכלו להפוך את הדירה שקיבלתם בירושה לחלל מגורים נעים ואסתטי שמשקף את הסגנון וההעדפות האישיות שלכם, תוך מתן כבוד לעבר ולזיכרונות היקרים. עם תכנון עד לרמת הפרט הקטן וקבלת סיוע מאנשי מקצוע מומחים, תוכלו למזג בצורה הרמונית בין ישן לחדש, ולהפוך את הדירה לחלומית.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת