שדרוג נכסים עם צבע – איך עושים את זה?

תוכן עניינים

השבחה ושדרוג נכסים היא פעולה אשר מעלה את שווי הנכס בצורה משמעותית. הן בקנייה, והן בהשכרתו. באמצעות צביעת הדירה או שיפוצה, תוכלו לעלות את שווי הנכס בעשרות אחוזים. אחד מהדרכים, הינם, צביעה, שיפוץ, או הרחבת הדירה. הדרך הכי זולה, היא באמצעות צביעה מחודשת. פעולת השדרוג וההשבחה מתבצעת על ידי צבעי מוסמך, חברת שיפוצים, או חברת ניהול ואחזקות.

שדרוג נכסים עם צבע – מה חשוב לדעת?

לפני שאתם מתחילים בפעולה, כדאי להבין כמה תרומתה של הצביעה תשפיע על שדרוג הנכס. דוגמא למספר שאלות נפוצות: האם היא כדאית, משתלמת, ומספקת באמת שדרוג אמיתי. אז איך עושים את זה? מה חשוב לדעת אודות שדרוג נכסים עם צבע? לפניכם מספר דברים:

  1. בחרו את הצבע הנכון – השבחה ושדרוג הנכס תהיה משמעותית עם בחירת הצבע הנכון. הצבע חייב לתרום לנכס, להיות דומיננטי, ולהתחשב בצבעים הדומיננטיים של הסביבה. בחירת הצבע משתנה בהתאם לטעם האישי, לסוג הנכס, ולהיבטים השונים.

    *שימו לב: הצבע הכי נפוץ לשדרוג הנכס, הינו, לבן
  2. התייעצו עם מעצב או מעצבת פנים – שדרוג והעלאת ערך הנכס, חייבת לכלול גם שינויים קוסמטיים. החל מצביעה, שיפוצים נדרשים, וטיפול בלקויים. ייעוץ של מעצב או מעצבת פנים תהיה הבחירה הכי נכונה. באמצעות ייעוץ זה, תוכלו לקבל הערכה של השבחת הנכס, וכן, טיפים ודרכים נוספים להעלאת ערך הנכס הקיים. ניתן להשתמש גם בשמאי.

    *כדאי להדגיש: ייעוץ זה, הינו חובה, לשדרוג הנכס ברמת הנראות
  3. בצעו תיקונים נדרשים – לפני הצביעה, חשוב לבצע תיקוני שפכטל נדרשים. במקרים מסוימים, כשיש חורים עמוקים, כדאי להשתמש במלט ולאחריו שפכטל. לפני תהליכי הצביעה, חובה, לבצע את תיקוני השפכטל הנדרשים. התייעצו עם צבעי לפרטים נוספים.

שדרוג הנכס מתבצע על ידי בחינת המצב הקיים, התייעצות עם צבעי ומעצב פנים, ובניית תוכנית עבודה מסודרת. במידה מסוימת, כדאי לשקול גם שיפוץ של הנכס. שיפוץ גדול יעלה את ערך הנכס בצורה משמעותית, בכ־150% לפחות. זה מתאים לנכסים לפני מכירה, השכרה, או העברת בעלות.

צביעת הנכס – כמה זה יכול לתרום?

צביעת דירה לחדר בודד עולה החל מ־600₪, לעומתה, צביעת דירה של 3 חדרים תעלה לכם החל מ־2,000₪. המחירים צפויים להשתנות בהתאם למצב הנוכחי. כדוגמא: פרויקט צביעה עם קירות אשר ספוגים בניקוטין רב, יעלו את מחיר העבודה. בכל הקשור לשדרוג והשבחת הנכס, תיקוני שפכטל וצביעה נכונה מעלה את ערך הנכס בצורה משמעותית מאוד. זה משתנה בהתאם לנכס, לרוב, תרומתה משדרגת את הנכס ב־150%. בסופו של דבר, הכדאיות לטווח הארוך, משתלמת מאוד. 

מלבד זאת, נכסים שנראים טוב יותר, מקלים על העסקה וסוגרים אותה בצורה טובה יותר. במילים אחרות, צביעת הנכס, משווקת את הדירה שלכם בצורה משכנעת יותר. הידעתם? היטל השבחה הינו תשלום מס אשר מוטל על בעל הנכס, המקרקעין, או שותפיו. היטל ההשבחה יכנס לתוקף אחרי אישורה הסופית של הרשות המקומית עבור השלמת התוכניות להשבחת הנכס. בלעדיו, תהליכי ההשבחה לא יכולים לצאת לפועל. תשלום המס בגין ההשבחה, הינו כחובה. לפרטים נוספים, יש להיוועץ עם שמאי מקצועי, רשויות מקומיות, או גופים אשר מומחים בהתנהלות ונושא זה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת