‏‏טיפים לצביעת בית

תוכן עניינים

צביעה של הבית היא משימה ששמורה או לבעלי מקצוע מיומנים או לאנשים שאוהבים אתגרים ויש להם זמן פנוי. במקרה השני ניתן בהחלט לבצע את המשימה באופן עצמאי אך ישנם כמה כללים שכדאי לדעת לפני ששופכים את הצבע למגשי הצביעה. ראשית יש להבין שמדובר על עבודה לא קלה (אם כי היא יכולה להיות מהנה) וישנו צורך לפנות בשבילה כמה ימים כך שלא תהיו בלחץ ותוכלו לבצע אותה בשקט.

צובעים את הבית בשלבים

המשימה מורכבת מכמה שלבים כאשר השלב הראשון הוא בחירה בצבע שאותו תרצו לראות על גבי הקיר. את הבחירה ניתן לבצע על ידי שימוש במניפת צבעים שקיימת בכל חנות של חומרי בניין, או על ידי היוועצות באנשי מקצוע שמבינים בעיצוב. בשלב הזה מומלץ שלא למהר להחליט שכן קל מאוד להתבלבל ולבחור בצבעים שלא יתאימו לכם בעתיד.

מה כדאי לבחור

כל חדר בבית הוא בעל מטרה מסוימת וכדאי להתחשב בכך ולבחור בצבע שלא יעמיד את הסבלנות שלכם במבחן. צבעים חזקים מידי עלולים להפוך למציקים בעין אך ניתן לבצע צביעה אמנותית שתשתלב בכתמי צבע שונים. באופן כלל אם מדובר על חדרי שינה מומלץ לעשות שימוש בצבעים רגועים שישרו אווירה נוחה.

לאחר שבחרתם גוון מתאים לקירות ניתן להתחיל בעבודה:

  • אם אתם מתכננים לצבוע את התקרות אז יש להתחיל את הצביעה מהן.
  • יש לנקות את כל הקירות בחדר על ידי מטלית לחה ולסלק את כל האבק והלכלוך. צביעה על גבי האבק לא תחזיק מעמד זמן רב.
  • מומלץ להצטייד ביריעות ניילון רחבות ולכסות את הרצפה. כדאי גם לכסות את הרהיטים שנמצאים בחדר על מנת להגן עליהם מכתמי צבע.
  • צביעה על ידי רולר היא פשוטה למדי ועדיף להצטייד ברולר עם הארכות שונות כך שיהיה לכם נוח להגיע לכל פינה.
  • לפני שמתחילים לצבוע יש לכסות אל כל השקעים והמתגים בנייר דבק לבן שקל להסיר אותו.
  • לאחר הצביעה הראשונית יש להמתין לייבוש ולבצע צביעה נוספת. שתי שכבות יספיקו בדרך כלל לתוצאה מרשימה.
  • אם מדובר על קיר גבס אז ניתן להשתמש בצבע יסוד שיקשר בין הקיר לצבע.

מתי כדאי לצבוע

מומלץ לבצע את הצביעה ביום נעים ולא לח מידי. אמנם ניתן לצבוע את הבית בחורף אך ייקח לקירות זמן רב יותר להתייבש. עדיף לצבוע באור יום והכי חשוב לא למהר ולבצע את העבודה בדיוק מרבי כך שהתוצאה תהיה מדויקת ומשביעת רצון.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

מהבלוג שלנו

נוסף לאחרונה

צביעת דירה בכל הארץ

ניסיון של מעל ל-20 שנים
מתחייבים לתוצאת מושלמת